Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Horák, Zdeněk ; Ing.Jiří Hájek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením současného stavu reklamačního systému, návrhem změny celého systému a navržením modernějšího a efektivnějšího systému pro společnost Digilive s.r.o, implementací systému a jeho následným zhodnocením. Hlavním cílem systému je usnadnit práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementována s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
CRM systém pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů
Horák, Zdeněk ; Weiss, Petr (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem CRM systému pro zpracování reklamací s použitím čárových kódů pro společnost Digilive s.r.o. Hlavním cílem systému je zefektivnit a zmodernizovat práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementováná s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Horák, Zdeněk ; Ing.Jiří Hájek (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením současného stavu reklamačního systému, návrhem změny celého systému a navržením modernějšího a efektivnějšího systému pro společnost Digilive s.r.o, implementací systému a jeho následným zhodnocením. Hlavním cílem systému je usnadnit práci zaměstnanců a zákazníků společnosti při vyřizování případných reklamací. Systém poskytuje dva základní typy uživatelských účtů. Zákazník bude moci zadávat reklamace popř. prohlížet údaje o svých reklamacích. Zaměstnanec společnosti může editovat veškeré údaje o reklamacích a zákaznících. Zaměstnanecká část je naimplementována s 5-dimenzionálním modelem přístupových práv.
Návrh databáze pro hotely a penziony
Vojtek, Michal ; Palovská, Helena (vedoucí práce) ; Strossa, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, návrhem a v neposlední řadě implementací databázového řešení pro hotely a penziony. Hlavním cílem této práce je navrhnout provozuschopné databázové řešení pokrývající funkčnost rezervačního, online přístupového, fakturačního a reklamačního systému. Jedná se tedy o komplexní databázové řešení poskytující informační podporu jak při běžném provozu, tak i pro práci managementu. Vedlejšími stanovenými cíli jsou způsoby, jakými bude databáze využívána, a identifikace uživatele, který bude databázi využívat. Celá práce je zpracována na základě vlastních zkušeností s danou problematikou. První část této práce představuje systémy pracující s touto databází, nejsou tím myšleny konkrétní aplikace, ale pouze v obecné rovině vymezené systémy, u kterých je nastíněna možná využitelnost této databáze. Druhá část se věnuje možnostem, které databáze přináší pro konkrétní osoby přicházející do styku s touto databází. Třetí část popisuje konceptuální datový model, proto se seznámíme s významem všech jeho entit a vztahů, zároveň tato část objasňuje použití integritních omezení. Čtvrtá část představuje další integritní omezení a věnuje se přizpůsobení databáze pro RDBMS Oracle Database Express Edition 10g, ve kterém byla databáze z hlediska funkčnosti testována. Poslední část se věnuje návrhu bezpečnostních opatření. Tato část obsahuje definici přístupových oprávnění k tabulkám, dále představuje vytvořené pohledy, které uživatelům omezují množství viditelných dat, a v neposlední řadě uložené procedury sloužící k automatizaci některých činností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.